Välj en sida

KÖPVILLKOR

ALLMÄNNA VILLKOR

PORTO OCH FRAKTKOSTNADER
En fraktavgift på 60.00 Sek inom Europeiska unionen oavsett storleken på beställningen.

Fraktkostnad till andra länder är 60.00 Sek

Betalning och betalsätt
Vi erbjuder dig klarna Checkout med ett antal betallösningar. Efter att du har bekräftat ditt köp har du möjlighet att välja mellan följande betalningsmetoder:kortbetalning, fakturabetalning med 14 dagars betaltid, direktbetalning via bank samt delbetalning. Genom att slutför köpet accepterar du också klarnas villkoren

LEVERANSTID
Normal leveranstid är 3-8 arbetsdagar om inget annat anges. Om du lägger din beställning före kl. 14.00 på en arbetsdag kommer beställningen att packas och skickas samma dag. Leveranstiden beror på ursprunget för beställningen.

RÄTT TILL ÅTERKOMMANDE
Full rätt att returnera en produkt inom 14 dagar efter det att kunden mottagit produkten. Produkten ska vara oanvänd och i oöppnad förpackning. Återbetalning sker endast när produkterna returneras i perfekt skick. Vi ersätter inte frakt. Vi vill att våra kunder ska vara nöjda. Därför kan du själv välja om du vill få ersättning eller få en annan produkt i utbyte. Vi ger dig gärna råd om produkter som skulle passa dig bättre.

Observera: vid byte eller retur av en produkt, kontakta vår kundtjänst som ger dig ett returnummer. Märk alltid ditt returpaket med detta nummer. Returer godkänns när produkten har besiktigats av vår personal.

Skicka tillbaka produkten i liknande förpackning som den togs emot i. Observera att det är produktens skick vid ankomst till Weof Salonger AB som avgör om produkten kan anses ha returnerats i perfekt skick. Du betalar själv fraktkostnaden för returen.

Om vi har skickat fel produkt till dig betalar vi kostnaden för att returnera den till vårt lager.

RETURER
När du gör en reklamation, kontakta vår kundtjänst som kommer att ge dig ett returnummer. Märk paketet med detta nummer. Weof Salonger AB  tillämpar kundköplagen vid hantering av reklamationer. En produkt kan endast anmälas för reklamation om ett tillverkningsfel har uppstått. Gör en reklamation så snart du har upptäckt defekten så skickar vi dig en ny, korrekt produkt. Om felet inte går att åtgärda får du ersättning.

När du gör en reklamation betalar du kostnaden för att returnera produkten till oss. När produkten har besiktigats av vår personal och defekten har verifierats, återbetalar vi kostnaden för returportot.

RETURADRESS:
Vaksalagatan 22C
75331 Uppsala
018-147002
Sverige

My cart
Your cart is empty.

Looks like you haven't made a choice yet.